5 mei 2011

Hoe vergroot je je fanbase en bereik met een effectieve website? - een update (1)

In de eerste maand van het bestaan van deze blog (september 2008) schreef ik de 5-delige serie Klinkt als. Daarin nam ik MySpace en Last.fm onder de loep, liet zien hoe je die 2 sociale netwerken inzet en wat je daarnaast in het echte leven kunt doen. Uitgangspunt was je zelfgecreëerde muzikale hokje, vandaar de titel van deze serie. Ter afsluiting vatte ik de belangrijkste tips samen in een handige puntenlijst (ook geldig voor andere platforms), die in een geactualiseerde versie mijn boek haalde.

Zo zie je maar: zoveel verandert er niet in krap 3 jaar ;-)Of toch wel? Tijd voor een update. Vanaf komende maandag zal ik opnieuw naar MySpace, Last.fm en andere netwerken kijken, nieuwe inzichten en tips delen, lachen om oude en de informatie waar nodig aanvullen en updaten voor 2011. Lees je in met (of lach om) Klinkt als (onderaan beginnen). Tot maandag.

Geen opmerkingen: