23 mei 2011

Nu GRATIS *exclusief* muzikaal bonusverhaal bij #Doorbraak!

De tweede druk van mijn boek is bijna op. Jeuh! In aanloop naar de derde bied ik de laatste exemplaren aan met een *exclusief* muzikaal bonusverhaal.

Jaren geleden maakte ik maandelijks mixtapes, voorlopers van de Perfect-serie (typische jongenshobby...). De meest geslaagde is wat mij betreft de soundtrack bij een fictieve film, geïnspireerd op mijn favoriete bestaande soundtracks. Het verhaal achter die mixtape, de fictieve film, artwork, de inspiratiebronnen en uiteraard een link naar de muziek ontvang je in ruil voor het aankoopbewijs van mijn boek. Mail het me en ik stuur je onmiddellijk het bonusverhaal + de link. Een kiekje van jezelf met Doorbraak! in je hand is ook prima.

Doorbraak! haal of bestel je bij Bol, Plato, managementboek.nl, Selexyz, de plaatselijke boekhandel, platenzaak of rechtstreeks bij mij. Schrijf ik er wat aardigs in.

Uiteraard ontvang je het bonusverhaal en de muziek ook als je de eerste druk al had aangeschaft. Allemaal leuk en aardig die 'creatieve' marketing, maar naai nooit je eerste fans en kopers!

1 opmerking:

Anoniem zei

"Allemaal leuk en aardig die 'creatieve' marketing, maar naai nooit je eerste fans en kopers!"

Standaard (en terechte) klacht van CD kopers; nieuwe titels te snel mid-price of met extra's. Vroege kopers hebben altijd pech...

Jeroen/Plato