30 juni 2012

Let’s Stay Not Together

Eerder was er de veelgelezen Twitter-strip over Ians 'wiebelende' zang in de HMH, nu de comeback-docu (via Joris @stereo):


Gisterenavond de eerste van 3 uitverkochte comebackshows in hometown MaDchester: setlist, review. 'For most of the gig, [Ian Brown's] vocal shortcomings are a moot point: you can't hear him, because everyone in the crowd is bellowing every word, drowning him out.'

Let’s Stay Not Together, the 10 best quotes about bands never reuniting: 'I would rather eat my own testicles than reform the Smiths, and that’s saying something for a vegetarian.' Lijkt me inderdaad beter, Moz.

1 opmerking:

Anonymous zei

Goedendag, u bent van harte welkom om mijn ontmoeting te lezen met dr. Ajayi, een krachtige spirituele man die gezegend is door zijn voorouders om ziekte te genezen met kruiden en ook gebroken gezinnen te herstellen. Ik ontmoette dr. Ajayi omdat mijn geliefde vrouw wil dat we scheiden en dit is na 12 jaar van huwelijk gezegend met twee lieve kinderen een jongen van 5 jaar en een meisje van 2 jaar, ze nam onze dochter mee het huis uit en bleef bij haar moeder en ik smeek haar om terug naar huis te komen, maar ze weigerde, ik was echt in de war, dus ik zocht hulp die is toen ik las over dr. Ajayi hoe hij een vrouw hielp om zelf een baby te krijgen na 8 jaar getrouwd te zijn geweest zonder kind, nam ik contact op met dr. Ajayi legde hem mijn situatie uit, hij vroeg om wat informatie over mezelf die ik hem gaf, daarna na enig overleg vertelde hij me wat er gedaan moest worden en ik deed wat ik moest doen, terwijl ik dit typ is mijn vrouw bezig met breien in de woonkamer. Als je de hulp nodig hebt van een echte spirituele man, is dr. Ajayi je laatste stop, neem contact met hem op via Whatsapp / Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com