6 oktober 2012

Feestje (116) - Let's Get Lost!

Let’s Get Lost is een platform dat mensen laat kennis maken met mooie, vooral indie (hè, indie?) gerelateerde muziek: goede muziek, op bijzondere plekken.

Op 27 oktober organiseert Let’s Get Lost een nieuw muziekfestival in Zwolle waar je op verschillende locaties in de binnenstad spannende nieuwe muziek kunt ontdekken: Hedon, Popfront, De Verhalenboot en Theater The Young Ones. Er spelen ongeveer 20 bands in de Zwolse binnenstad. In totaal worden er slechts 700 kaarten verkocht, die €17,50 kosten en online zijn te bestellen via www.hedon-zwolle.nl.


Het complete programma: Anne Soldaat (prachtplaat), Charlie Jones' Big Band (BE), Creature With The Atom Brain (BE), Noise Deep Sea Diver (DUI), Echo Lake (UK), Isbells (BE), Jacco Gardner, Man From The South, Mozes & The Firstborn, Oh Burgundy (BE), Oscar And The Wolf (BE), Peter Katz (CAN), Rats On Rafts, Still Corners (UK/VS), SX (BE), The Horse Company, Kraut The Me In You (BE), We Were Evergreen (FRA) en Westkust (ZWE).

3 opmerkingen:

Chris Jeroen zei

Lord Bubuza is spiritueel begaafd en zijn werken zijn magnifiek. Hij verdient het om erkend te worden door de wereld omdat hij perfect is in het helpen van mensen met zijn betovering. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ik haar afsneed door me te bedriegen met haar ex-vriendje, ik was gewond maar ik wilde haar niet aan hem verliezen, dus ik zocht hulp op internet en ik zag mensen getuigen en Lord Bubuza bedanken. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van een scheiding, het winnen van de loterij, enz. Dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn huwelijksproblemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Lord Bubuza kan u ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Wendy Damman zei

Ik droomde er al jaren van om mijn salon uit te breiden, maar ik wist niet goed hoe ik dat moest aanpakken totdat ik eind augustus de George Howard Financial Group tegenkwam. hij heeft me geholpen een lening van 23.000 EURO te krijgen en nu het werk aan mijn salon aan de gang is, neem contact op met dit leningbedrijf voor hulp dit is daar e-mail via (hbal9633@gmail. com) Wendy Damman

Anne Tristan zei

Het is vandaag precies 5 jaar dat heer Bubuza me heeft geholpen mijn ex-vriend terug te krijgen met zijn betovering en we zijn gelukkig getrouwd en hebben twee kinderen, ik wil heer Bubuza gewoon weer waarderen en ik zal hem blijven bedanken voor het helpen me de liefde van mijn leven terug, deze man is een God op aarde. Vijf jaar geleden gedroeg mijn vriend, die nu mijn man is, zich misdragen, zonder reden vertelde hij me dat het uit was tussen ons, ik was diepbedroefd, ik huilde de hele nacht op zoek naar hulp. Mijn vriend vertelde me hoe heer Bubuza haar huwelijk herstelde, dus nam ik contact met hem op en hij beloofde mij ook te helpen met zijn betovering, ik deed wat hij opdroeg en ik kreeg het resultaat 16 uur nadat de betovering was uitgesproken. vergeef en accepteer hem terug. Ben je emotioneel down? Bedriegt je partner je? Neem nu contact op met lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of website:https://lordbubuzamiraculouswork.com